Praktische info

Wat legt u klaar voor ons bezoek

  • Bij het eerste bezoek vragen we twee recente kleefbriefjes van de mutualiteit. Voor behandelingen op voorschrift van uw arts legt u ook het doktersvoorschrift klaar. Voor behandelingen zonder doktersvoorschrift zoals hygiĆ«nische zorgen, zullen wij de frequentie vastleggen aan de hand van de Katz-schaal zoals bepaald door het RIZIV.
  • Bij elk bezoek legt u uw elektronische identiteitskaart en het nodige verzorgingsmateriaal klaar.
  • Wij zorgen voor steriel verpleegmateriaal, u zorgt voor de medicijnen en het specifieke verzorgings- en verbandmateriaal.

Afspraken

  • Tijdens het eerste bezoek wordt een richtuur met u afgesproken. Dit uur proberen we zo goed als mogelijk te respecteren.
  • Als je niet kan aanwezig zijn, je zorg wijzigt, wilt deze stopzetten of je moet naar het ziekenhuis, breng ons dan tijdig op de hoogte. Ook wanneer je eventueel het ziekenhuis terug mag verlaten, contacteer je ons best tijdig zodat de nodige zorg opnieuw kan ingepland worden.

Derdebetalersregeling

  • Indien u bent aangesloten bij een ziekenfonds hanteren wij de derdebetalersregeling. Hierdoor wordt er geen remgeld aangerekend en worden alle rekeningen rechtstreeks naar uw ziekenfonds gestuurd. Door dit systeem krijgt u van ons geen rekeningen of documenten die opgevolgd of betaald dienen te worden. U kan alles opvolgen via je persoonlijke e-box bij www.mysocialsecurity.be

Bereikbaarheid

  • Ons werkgebied is regio Borsbeek en Deurne-Zuid.